2010. április 30., péntek

Ma péntek 30.

Fontos: nem rúgnak ki :D Tegnapelőtt kicsit megijedtem, mert jött egy lány interjúzni. Mi néztünk bután, hogy vajon most mi lesz... hát hárman vagyunk, ebből egyedül én ijedtem meg. Nem kellett volna, ahogy tegnap és ma is kiderült. :) No, mindegy, örülök, mint majom a farkának!

Érdekesség, hogy találkoztam egy régi tanfolyam társammal, akivel még meg is ismertük egymást! :) (Elég ritka) Beszélgettünk egy kicsit, kiderült, hogy ő még mindig a pü-számviteli ügyintéző tanfolyamot végzi, pedig tényleg együtt kezdtük, nem gondoltam, hogy van aki ennyire lemaradt. Mint kiderült van, és van aki bizony abba is hagyta. Érdekes találkozás volt.

Volt ma még egy érdekes találkozás Feri Pécsi Ági nénijével a Városligetben, aki már javában készül a holnapi majálisi banzájra. Leültünk hozzájuk beszélgetni kicsit, aztán most értünk haza :) Pécsi Ági néni tényleg elég különleges nőci, megéri a pénzét :D Találkoztam Ferihez hasonló "Lengyel Gyulásokkal", volt sörözés, röhögés és nagy mesélés. Nagyon élveztük, ezért is ragadtunk ott. Remélem, lesz még alkalmunk hasonló kis közösségi élethez. :)