2012. november 29., csütörtök

Ma 29-e csütörtök!

Nehéz év volt az idei és még nincs vége! Olvastam egy 2011. januári bejegyzést, amiben többek között azt írtam, hogy milyen kiegyensúlyozott az életünk. Az írás maga teljesen könnyed, már-már szórakoztató.... nem tudom, hova tűnt ez az életemből. :(
Most így utólag azt mondom, hogy túl sokat vállaltunk be egyszerre.... Na itt most megakadtam, álljak neki siránkozni, hogy minden milyen rossz!? Hát nem! Így nem fog változni semmi, nem szabad magamba sulykolni a rosszat, így hát nézzük az idei év boldog pillanatait! :)
Nagy lelkesedéssel néztem az idei év elé, mert megkaptam azt a munkát, amire annyira vágytam. Jelenleg is ott dolgozom, elismerik a tudásomat az elejétől fogva. Azóta már előléptettek, így azt szűröm le, hogy ők is meg vannak elégedve. A munkatársaim szintén nagyon felkészült szakemberek, fiatalok, akikre lehet számítani! :)  Anyagi problémám így már nincs, ami nagyon megnyugtató ebben a válságos világban. Az idei évben nagyon el is engedtem magam, így már ebben a hónapban elkezdtem kicsit jobban odafigyelni a pénzügyeimre. Jaa, ebben a hónapban sikerült beiratkoznom egy bér-és tb szakelőadó tanfolyamra, amit már régóta terveztem, de csak most jutottam elhatározásra. Eddig két óra volt, a joggal kezdtünk, érdekesnek bizonyul. Az új Mt.-t már korábban kinyomtattam, tanulmányoztam, most ideje lenne kicsit jobban odafigyelve végigolvasni. Nagyon jó fej az oktató - a mérlegképesen is ő volt jogból az oktató, akkor is bírtam - szóval kapunk házi feladatokat pl. nézzük meg a 12 dühös ember c. filmet :) Hát ez tök jó, Csücsökvirággal mi már láttuk. Nagyon érdekes film, ajánlom mindenkinek. Filmek kapcsán még mindig "művelődünk" :) imádjuk őket! :) Mozit idén nem vittük túlzásba, a színházat meg aztán pláne, dehát a vállalkozósdi ezzel jár. A tekik mellett lett még egy házi kedvencünk (igaz ő már 2011 szeptemberében érkezett), Borsó kutya, aki szép nagy long-dog lett :) Ma éppen arra jöttem haza, hogy a szobában már megint kukázott (tudva levő volt, így csak ártalmatlan papír volt benne), plusz egyéb dolgokat, mint CD, könyv, papír... is széttépett! Hát most ki van zárva a szobából. Úgy látszik, hogy a megszidás nem használ, ez a mostani pedig több a soknál. Pedig eleinte olyan ügyes volt....

folyt.köv.

KCS