2011. április 10., vasárnap

Ma 10-e, vasárnap

Anyuéknál vagyok. Tegnap jöttem, mert Papi 80 éves lett! Boldog szülinapot még egyszer! Szép kor, amit megélt és még megy, beszél, tudatánál van. Természetesen már nem olyan gyors az agya, mint hajdanán, de kit zavar. Örülünk, hogy velünk van :) Megvolt a családi összejövetel, még én is itt voltam. Volt bográcsban főzés, sütik, evés, ivás, kis bajuszösszeakasztgatás (ez megszokott) aztán beszélgetés, storyzás, nevetések, volt a végén egy kis játék is (ami szintén megszokott, most Paroxy volt). Aztán Adriékhoz mentünk nővéremmel, jól elvoltunk ott is. Én még maradtam, jó sokáig, olyan 10 körül jöhettem el. Jó volt velük beszélgetni, röhögni. Előkerült a finom késő szüretelésű Tokaji bor is, ami finom volt a vacsi mellé.
Most itt ülök egyedül és azon töprengem, hogy kimenjek-e a szőlőbe Apu falusi biciklijén....nem a szívem vágya az. Titokban örültem, hogy kimehetek a saját tizenx éves MNB-omon, de mint ma reggel kiderült számomra, nem lehet, mert kilukadt a kereke! :P Hát ez jó. Nem is értem, Apu állandóan szarozta, és már eléggé tönkre is lett téve, de azért még mindig gurult, hozzáteszem: nagyon jól! És elvileg mindenkinek van cangája, ez egy szar, senki nem használja, akkor hogy lukadhatott ki? Hát mindegy. Most itt vívódom, hogy felüljek-e arra másik bicajra, mert már úgy szeretnék tekerni, de nem azon.
Voltam boltban is. Hát ezen is jót mosolyogtam. Eljövök ide, és itt is reggel az az első, hogy boltba megyek - csak mert nem kellett volna, de én bolti tejet akartam inni. Hát ez van, városi lány lettem. Nem csak ebben vettem észre már és egyébként nem bánom. Még tudom, hogy falusi lányként miként reagáltam volna egy ilyen húzásra: Na, hát miért nem jó neki ez a tej? Hiszen ez sokkal finomabb. Most már úgy gondolom, hogy a tej az tej, mindegy, hogy bolti vagy nem bolti. Viszont nem vagyok híve a fagyasztott tej fogyasztásának, ezért döntöttem a bolti mellett. De mit is akartam ezzel....jaaa megvan, szóval voltam boltban, nem céltalanul, hanem tej és tusfürdő vásárlás volt az indíttatás. A tejet már tudjuk miért. De a tusfürdő? :D Szóval van egy fajta amit nagyon szeretek - eddig egyszer használtam olyat - és nagyon jó volt. Ettől végre nem szárad ki a bőröm, ami azért valljuk be, nem mindegy. Szóval elfogyott és eddig nem találtam ezt az illatút, csak másikat, nekem meg másik nem kell. Vagyis dehogynem, fürdeni kell! A szükség rávitt vettem egy másikat, ami végülis szintén jó, olyan szempontból, hogy nem szárítja a bőrömet, de az illata, nem olyan finom. Nem tettem le a vágyott tusfürdő beszerzéséről, így ma reggel azt kerestem. Az első boltban nem volt, sőt tej is csak zacskós és nem volt túl bizalomgerjesztő, így továbbálltam. Bementem a régi, jól bevált, megszokott boltba. Kis luk, de általában jó dolgok vannak bent. Ott is csak zacskós tej volt, de találtam fél litereset, ami nekem bőven elég, így annak örültem, és mit találtam még! A Tusfürdőt! :)) Rögtön kettőt is vettem volna, de az észszerűség azt kívánta, hogy ne. Így maradtam az egynél. Már megreggeliztem. Az idő szép napos, csak bazira fúj a szél, és ezért kissé hűvös a levegő. Mennék már haza, bár Anyuéknak azt mondtam, hogy lehet, hogy kimegyek a szőlőbe utánuk - amit ők valószínűleg készpénznek vettek, hogy kimegyek. Dehát fúj a szél, és a bicikli.... el kéne mennem keresztanyámékhoz is, bár oda most nincs kedvem menni. Felmerült bennem egy érdekes kérdés, vajon nem értik? Unokaöcsém ballagásán nem leszek itt, már bejelentettem. Unokahúgom ballagására jövök, ezt is bejelentettem. Szerintem nem értik, hogy az egyikre miért nem a másikra miért igen. Pedig pofonegyszerű: a bérmaanyja vagyok. Illik itt lennem.
Arra is gondoltam, hogy nem megyek senkihez, hanem főzök valamit meg takarítok. Biztos örülnének neki, amikor megérkeznek. Lehet, hogy ez lesz, takarítás, most valahogy jól is esne. El se hiszem. Otthon utálok takarítani!
Jaaa, :D ez vicces dolog. Nem tudtam bekapcsolni a tv-t :D Pedig három távirányító is volt! Vagyis helyesbítek, nem tudtam adást csalni a tv képernyőjére. Bekapcsoltam az egyik távirányítóval, de csak a hangyák háborúja jött be. :) Mentségemre szolgáljon, hogy nekünk otthon nincs tv-nk.
Na, most hívott az öcskös, jön haza. Vajon miért?
Húú, fázom. Kéne valamit csinálni, mert ez így nem lesz jó. Innen biztos fölkelek, mert az ujjmozgástól nem lesz melegem.

KCS