2011. április 23., szombat

Jó nap :)

Nagyon kis jó napom van ma! :)
A délelőttöt szinte átaludtuk, aztán délben sikerült elindulnom a Lehel piacra sonkáért és társaiért. Olyan szép idő van, meleg és nem fúj a szél, ezért sétálni lett volna kedvem, de féltem, hogy túl későn érnék oda, ezért inkább bkv-ra szálltam. Meglepetésemre a csarnok tele volt, még senki nem készülődött zárni. Akkora kavalkád volt mintha reggel lenne. Nagyon jó volt ott bolyongani, nézelődni és vásárolni. Vettem almát, narancsot, karfiolt, gombát, tormát, sonkát, kenyeret. Reméljük ennyi elég lesz :) A tojás az ami még kimaradt, de azt a jól bevált zöldségesünknél vettem. Voltam barkavadászaton is, még azt is kaptam. Vettem két kis lila petúniát, mert olyan finom az illatuk, hogy az kell. Előkerestem a tojásdíszeimet és feldíszítettem a barkát. Kellett néhány kis tojás-csibét gyártani, az is gyorsan megvolt, aranyosak is lettek. Csináltam egy nyulat is, bár az inkább manónak tűnik a zöld szín miatt :)) Mindezek után megebédeltünk, és néztünk egy House-t :) Annyira jó ez a nap! :) Olyan boldog vagyok! Már rég vártam erre az érzésre. Olyan mint .....nem tudok hasonlatot. Lényeg, hogy ez most olyan, amilyenre vártam. :)))) (nincs ego, nincs idegeskedés, nincs aggódás, nincs fejfájás, nincs sürgős dolog, nincs kötelező teendő - lehet, hogy ez a stresszmentesség? :)
Ez a nap az apró örömök napja :) Ilyen például, hogy egész nap nyitva van az ablak és nem fázom; a reggeli kavalkád a piacon; a napsütéses meleg idő; tojásdíszkészítés; barka és virágvásárlás; finom ebéd; Nővérkém hívása;

KCs