2010. június 19., szombat

Ma szombat 19-e

Szerdán megvettem Müller Péter Szeretetkönyv c. könyvét. Már terveztem egy ideje, és mivel már nem kell tanulnom, úgy döntöttem, hogy itt az ideje! El is kezdtem olvasni, azóta minden este olvasok belőle. Nekem nagyon tetszik, sok érdekes dolgot fedeztem föl benne, és ezáltal magamban is, illetve van egy-két dolog amit megvilágított számomra. Még a könyv felénél sem vagyok, de már most szívesen ajánlom mindenkinek, hogy olvassa el, mert érdemes. Ferivel beszélgettem már a könyvről, aki már most nagyon sokat tud, olyat, amit én csak most fedezek föl, és újságolom neki, azzal ő már tisztában van. Ez nagyon jó dolog, olyan szempontból is, hogy meg tudom vele beszélni a gondolataimat e téren, ő pedig el tud kalauzolni, hozzá tud tenni és segíteni, hogy helyesen tudjam értelmezni a leírtakat. Ez azért is jó, mert valaki tényleg hülyének (vagy legalábbis elég furcsán) nézne, ha elkezdenék ilyen - ezoterikus - dolgokról beszélni. Mindegy, nekem tetszik a könyv, és az elmélet is. :)

Tegnap voltunk a Mozaik Teaházban! Már egy jó ideje nézegetem a helyet, hogy el kéne menni oda. Tegnap volt ez a nap, amikor is elmentünk. Nagyon kis kellemes hely. Mi fönt voltunk az emeleten, a nem dohányzó részben. Nagyon jól éreztük magunkat, beszélgettünk, nevetgéltünk, ettünk-ittunk, szóval jól éreztük magunkat. :) Belopta magát a szívembe ez a kis hely! Másik nagy öröm volt még, hogy később Zsanikámék is csatlakoztak hozzánk. Már ezer éve nem találkoztunk, és örültem, hogy végre kicsit tudunk beszélgetni, nevetgélni, együtt lenni. Hazafelé ugyan jól eláztunk, mert persze esett az eső, elég szépen, de nem számított :)

KisCsücsök