2010. június 6., vasárnap

Ma vasárnap 06-a

Fontos dolog történt: levizsgáztam!!!! :D Immár hivatalosan is mérlegképes könyvelő vagyok!!! :)))
Eléggé izgultam és féltem, remegett a gyomrom... Nem volt túl sok időm..... vagyis de volt, pontosabban lett volna, de ellustálkodtam az időt, így az utolsó 3 napban szabit vettem ki és nekiültem a 18 tételnek, mert annyi még marad, és mivel a) és b) része is van, háááát....volt mit megtanulni. Ki is számítottam, hogy akkor 6, vagyis 12 tétel minden nap, mindegyikre egy órát szánok és akkor ha reggel 8-tól tanulok, akkor este 8-ra már kész is leszek az előírással. Jó terv volt, de tartani nem nagyon tudtam. Első nap csak 4 sikerült, aztán másnap behoztam, bár akkor is maradt 1 tétel. Harmadik nap már nagyon kész voltam. Nem bírtam ülni, koncentrálni, és már nem volt kedvem kinyitni a számat sem - a gond csak az, hogy én csak hangosan tudok tanulni. Mindent átolvastam a nap végére, aztán másnap remegő gyomorral indultam záróvizsgázni. Filóztam is hogy vigyem-e magammal a tételeket vagy sem (mert ilyenkor általában úgy megyek, hogy nincs nálam semmi tanulnivaló), végül elvittem, hogy ami nagyon gáz, azt még egyszer átolvashassam. Hát úgy jártam, hogy erre már nem volt időm. Megvolt a szokásos 5 ember aki kezd, de az elnökasszony mondta, hogy még egy fő mehet felkészülni. Nem voltunk túl sokan, és senki nem mozdult. Nagyon ciki volt! Mindenki fülét, farkát behúzta, volt aki kijelentette, hogy ő biztos, hogy nem megy most. Én éreztem magam kényelmetlenül, így mondtam, hogy bemegyek. Kihúztam azt a tételt, aminek az a) részét tudtam, a b) részétől frászt kaptam. :) Persze sikerült! Nagyon boldog voltam, vagyok!
Terv már van dögivel, most már időm is lesz őket megvalósítani. Többek között újra meg akarom csinálni a számvitel-elemezés gyakorló példákat, aztán az elméleti részét újra átolvasni, végül egy csomó törvényt beterveztem, amit el szeretnék olvasni. Közben persze adatgyűjtés, és információ összeállítás vállalkozók számára, hogy ha elkészül a weboldalam, akkor már legyen mivel megtölteni! :) Annyira örülök, hogy végre itt tartok!!!! Most még azon filózom, hogy mikor is váltsam ki az EV igazolványt. Bár ez még odébb van, de akkor sem vesztenék semmit, ha már holnap kiváltanám... no, ezt még meg kell rágni.

Végre volt egy kis időm, hogy lelkifurdalás nélkül csináljak bármit. :) Jaaj, jut eszembe elkészítettem életem első túrótortáját! Nagyon finom lett, két nap alatt elfogyasztottuk! :) Ez még a Viki anyukája féle recept, ami tényleg olyan lett, mint amit még ő csinált anno Viki szülinapi zsúrjára.

Tegnap voltunk egy nagy sétán a Népligetben. Annyira jól esett csak sétálni, mindenhol zöld, fa, szép napsütéses, árnyékos idő, nyugalom. Megint "találkoztunk" csigukkal :) Volt egy kis pöttömke is, és jó pár párosodó csiga is! Én még életemben nem láttam ilyet, meglepő volt :D
Hintáztam is egy kicsit - ebből úgy tűnik már nem fogok kinőni :D
Hazafelé bevásároltunk és vettünk az egyik kedvenc borunkból is - a késői szüretelésű tokaji borból - ez most speciel Furmint volt. Este egy film közben jól esett egy pohár finom édes bor.

Ma pihi van, nyugi itthon (ami annyit tesz, hogy főztünk, rejtvénylexikonoztunk, megnéztük a tegnapi képeket, megnéztünk egy filmet, ettünk is :) , könyvelgettem, fényképekkel bíbelődtünk...)
Holnap meg munka.

KisCsücsök