2011. január 26., szerda

26. szerda

EGO EGO EGO EGO EGO :D

Ma forródrót volt benn az irodában, nagyon élveztem! Mindenki engem akart! :D Az új programmal kapcsoltban hívtak, segítségre volt szükségük. Aztán volt egy pályázat, ahol számolgatni kellett, azt is élveztem :) Közben dolgoztam is azért :)
Jaaj, le kell vágnom a körmeimet...pff...olyan nehéz velük gépelni...
Na, hazafelé vettem Rio mix konzervet, abból lesz a sali, hozzá sült hús készül (serpenyőben) és vettem kis nasinak márványos kuglófot is :)
Megjött Anyutól a posta, a mnygpt. megküldte az egyenlegemet. Háát, ahogy kalkuláltam, ha 30 év múlva nyugdíjba mennék - persze nem, de ha mégis - akkor kb. három évig lenne elég a pénzem. Persze ez nagyon csak kalkuláció, hisz' annyi változó van, hogy lényegében ennek semmi értelme nem volt így :D No mindegy, azért érzem, hogy jó lesz ez így. Általában bejönnek! :)

KisCsücsök