2011. január 24., hétfő

Egy kis összefoglaló a 2010-es évünkről

Január
- az év első mozifilmje (számunkra, természetesen): Avatar (2× néztük meg :) )
- az év első vizsgája: szóbeli számvitel vizsga 4-es lett :)
- Rejtvénylexikonban elkészült a Társalgó
- Mama gyógyulgat
- BKV sztrájk

Február
- Apu 50. éves lett
- Harry Potter maraton
- Tokaji borkóstoló
- Unokahúgom férjhez ment
- Rejtvénylexikon elérte a 200-as taglétszámot
- életem első tárgyalása, amit én vezettem le

Március
- életem első tökfőzeléke (finom lett :))
- életem első szakmai előadásán való részvétel
- Rejtvénylexikon szervere szerverhotelbe került

Április
- írásbeli szervezés vizsga, ellenőrzés vizsga
- Húsvétolás nálunk, itt az egész Lőrinc család
- lakásfelújítás

Május
- idei év első színházi élménye: Gogol-Revizor
- Kata bérmálása (bérmaszülő lettem)
- Feri szülinapja - marcipános túrótorta
- életem első mérlege
- unokahúgomat eljegyezték (másikat)

Június
- ellenőrzés vizsga - záróvizsga! - Mérlegképes könyvelő lettem
- új könyvelőprogrammal dolgozunk
- csiga-nász az avaron
- Múzeumok éjszakája - fényfestés
- elektromos fővezeték csere a th-ban
- életem első töltött káposztája és túrótortája (megtartjuk)
- egy hétvége otthon csak úgy

Július
- körbebicikliztük a Fertő-tavat!
- Eredet
- éves állatkerti bérlet

Augusztus
- Anyu, Szandi egy hetet nyaralt nálunk (Mesterségek ünnepe, szabadtéri színházi előadás, barlangtúra, Dargay Attila emlékkiállítás, Vidámpark, sütizések)

Szeptember
- Palace filmnapok "Moziünnep" - Anya, Matyi 3 napra jöttek
- Rejtvénylexikonon 500 fő a taglétszám
- Rejtvénylexikon ajándékot osztott három lelkes tagjának
- Számviteli Levelek

Október
- Mama, Papa meglátogattak minket
- első céges megbeszélés
- angolul olvasok
- Feritől egy csomó könyvet kaptam (Dan Brown: A DaVinci-kód, Digitális erőd, Angyalok és Démonok, Feldmár könyv, Popper Péter könyv, John Grisham angol nyelvű könyv)

December
- lakásfelújítás
- Új Galaxis magazinok
- bélyegzők
- activity partik
- szervercsere
- Karácsony együtt
- Karácsony Lőrincen, Gödön
- Szilveszter Lőrincen
- Rejtvénylexikon számlálója meghaladta az 1.000.000 találatot