2011. január 25., kedd

Kedd 25.

Elég zavaros napom van. Olyan semmilyen vagyok, kicsit lehangolt, ingerült. Utálom magam ilyenkor. :P
Tegnap voltam nyilatkozni a magánnyugdíjpénztárral kapcsolatban. Gyorsan ment, így utána mentem dolgozni.
Teljesen felizgattam magam azon is, hogy Anyu hívott napközben, de nem hallottam, így mikor indultam haza - mikor észrevettem - akkor visszahívtam, de nem vette fel. Hívtam a vezetékes vonalat is, de senki nem vette fel. Nem is értem, hogy senki sincs otthon. .... Persze miért lenne, tudom, előfordul. Nem törvényszerű, hogy mindig otthon üljön valaki. Tudom, de most annyira elkezdtem aggódni, főleg, hogy Anyu nem vette fel a mobilját sem. Persze, tudom, pont nekem nem kéne ezen fennakadni, hisz' én sem veszem fel mindig (nincs mindig nálam). Na jól van, kicsit túlreagáltam. Végül elértem, és csak egy levél jött, amit Anya elpostázott nekem. Nem is értem, mi a fene van velem :PPPPP
Bent melóhelyen nyugi van. Telefon se sok van, más meg semmi. Az új programot most kezdi néhány cég használni, és jönnek hozzám kérdések ezzel kapcsolatban. Ez legalább jó volt, hogy eddig mindenben tudtam segíteni. A másik kérdéses dolgot is megoldottam, így holnap már haladni is fogok tudni. Ha fel tudok kelni reggel :D